“Rozpouštím mylné představy o zákaznících.”
Mým cílem je, aby firmy rozuměly svým zákazníkům a aby dokázaly komunikovat svůj produkt a hodnotu, kterou zákazníkům přináší.
Ukazuji, jaký přesně zákazník je, co potřebuje a očekává, na základě čeho se rozhoduje.
Objevuji jak vyvolat u cílové skupiny emoce, které způsobí souznění se značkou a finální nákup.
Skrze poznání zákazníků otevírám firmám oči a dělám jasno v tom, na čem zákazníkům skutečně záleží.
Rozfouknu mlhu, která vám brání v dalším rozhodování
Abyste dokázali oslovit cílovou skupinu hned v prvních momentech, musíte:
- vědět, proč u vás zákazník nakupuje nebo proč nenakoupil
- znát detailně potřeby a problémy cílové skupiny
- znát jejich hluboké motivace, preference, rozhodovací mechanismy
- vědět, kde se pohybují online i offline, co je zajímá, jací jsou
- co vyvolává u cílové skupiny emoce a jaké to jsou
- jaká mají očekávání, když už si váš produkt pořídí
Odpovědi na tyto otázky vám přinesu analýzou zákaznických potřeb. Když na jejích základech postavíme marketingovou strategii, zasáhnete potenciální zákazníky na první dobrou. Zákazníci vám budou rozumět, vracet se, šířit dobré jméno a věřím i milovat vaši značku.
Abyste dokázali oslovit cílovou skupinu hned v prvních momentech, musíte:
- vědět, proč u vás zákazník nakupuje nebo proč nenakoupil
- znát detailně potřeby a problémy cílové skupiny
- znát jejich hluboké motivace, preference, rozhodovací mechanismy
- vědět, kde se pohybují online i offline, co je zajímá, jací jsou
- co vyvolává u cílové skupiny emoce a jaké to jsou
- jaká mají očekávání, když už si váš produkt pořídí
Odpovědi na tyto otázky vám přinesu analýzou zákaznických potřeb. Když na jejích základech postavíme marketingovou strategii, zasáhnete potenciální zákazníky na první dobrou. Zákazníci vám budou rozumět, vracet se, šířit dobré jméno a věřím i milovat vaši značku.
Rozfouknu mlhu, která vám brání v dalším rozhodování
Abyste dokázali oslovit cílovou skupinu hned v prvních momentech, musíte:
- vědět, proč u vás zákazník nakupuje nebo proč nenakoupil
- znát detailně potřeby a problémy cílové skupiny
- znát jejich hluboké motivace, preference, rozhodovací mechanismy
- vědět, kde se pohybují online i offline, co je zajímá, jací jsou
- co vyvolává u cílové skupiny emoce a jaké to jsou
- jaká mají očekávání, když už si váš produkt pořídí
Odpovědi na tyto otázky vám přinesu analýzou zákaznických potřeb.
Když na jejích základech postavíme marketingovou strategii, zasáhnete potenciální zákazníky na první dobrou. Zákazníci vám budou rozumět, vracet se, šířit dobré jméno a věřím i milovat vaši značku.
Kdy se mnou spolupracovat?
- potřebujete uspořádat váš marketing a dát mu směr
- cítíte, že vaši zákazníci nerozumí vašemu produktu nebo službě
- chcete oslovit novou cílovou skupinu zákazníků
- potřebujete najít novou value proposition
- vaše kampaně neprodávají, jak jste předpokládali
- chcete vytvořit atraktivní obsahový marketing
- potřebujete vyladit web, aby dával zákazníkovi ten správný message
- chcete sladit hodnoty vaší značky s marketingovou strategií
- potřebujete vědět feedback od svých zákazníků
- chcete loajální, spokojené zákazníky, co šíří dobré recenze
- jste zaseklí, potřebujete nové nápady a inspiraci
