mySasy

Příležitost

mySasy je český startup, který nabízí unikátní způsob měření výkonnosti lidského těla. Díky analýze srdeční frekvence doporučí sportovci, jak daný den přistoupit k tréninku, aby postupně zvýšil svoji výkonnost. mySasy běžně využívají vrcholový sportovci a trenéři v ČR i ve světě.

V mySasy vnímali potřebu hlubšího poznání cílové skupiny zákazníků, jejich motivace k využívání měření tepu a zjištění, jak případně produkt vylepšit nebo změnit, aby lépe vyhovoval každodennímu používání. Cílem bylo přijít s takovým poznáním, které povede k úpravě marketingových kampaní, zisku nových zákazníků a srozumitelnější komunikaci.

Řešení

Důkladnou analýzou zákaznických potřeb cílové skupiny jsem nejprve zjistila, proč cílová skupina produkt využívá, co od něho očekává a jaké potřeby a problémy řeší. Dále jaké jsou potřeba udělat úpravy, aby byly zákazníci spokojenější a šířit dobré jméno mezi další sportovce. Analýzu jsem realizovala pomocí empatických rozhovorů s vrcholovými amatérskými sportovci nebo experty v tomto oboru. 

Výsledek

Výsledkem byly zjištění, jak cílové skupině aplikace pomáhá v dennodenním životě, proč ji využívají a jaká mají splněná/nesplněná očekávání. Výsledkem byl také návrh komunikace směrem k zákazníkovi, slogany, řeč klienta nebo popis persony a antipersony.

Na základě mých návrhů mySasy upravili marketingovou kampaň a následně si potvrdili, že zákazníci opravdu mnohem lépe chápu brand positioning a hodnotu produktu. Doporučení jim také pomohli optimalizovat organický marketing a další online reklamy. 

Reference

„Abychom lépe zamířili naše reklamní kampaně a upravili vnímání našeho produktu správným směrem, rozhodli jsme se lépe poznat naše dlouhodobé i nové zákazníky. Za tímto účelem jsme realizovali zákaznický průzkum ve spolupráci s paní Michálkovou. Provedení rozhovorů a jejich zpracování do srozumitelné podoby trvalo paní Michálkové necelý měsíc. Na základě jejích výstupů jsme upravili naši marketingovou komunikaci, což pomohlo nasměrovat vnímání našeho produktu a našeho brandu správným směrem. Po provedení následného šetření jsme si ověřili, že naši zákazníci daleko lépe chápou positioning našeho produktu na trhu a jejich sdělení i doporučení nově obsahují potřebná klíčová sdělení pro přesnější organický dosah naší reklamy. Jednání probíhala profesionálně, paní Michálková byla velmi časově flexibilní a její reakce rychlé a mířené přímo na cíl. Výstupy byly srozumitelné a přehledné. Celková spolupráce tak byla opravdu efektivní a přínosná. Určitě počítáme i se spoluprací na dalších projektech.“

Mgr. Radim Šlachta Ph.D.
CEO mysasy