Jsem konzultant a tvůrce
marketingových kampaní
s výsledkem

Jsem konzultant a tvůrce marketingových kampaní s výsledkem

Jsem Eva Michálková, velmi empatický člověk. A právě tato schopnost mi pomáhá dělat marketing jinak. Dokážu najít to, co zákazníci opravdu potřebují slyšet, vidět a mít. Pomáhám firmám lépe zacílit na zákaznické potřeby a vzbudit emoce, a vlastně i zákazníkům najít to, co opravdu řeší jejich problémy a naplňuje potřeby. Dá se říci, že hledání zákaznických insightů, na kterých stavím marketing je mojí vášní.

Vystudovala jsem ekonomii, pracovala v bankovnictví, ale postupem času se dopracovala k potřebě uplatnit moji kreativitu a empatii. Mám za sebou práci designera produktů a služeb pro inovativní agenturu Direct people, kde se mi dostal pod kůži Design thinking a na jeho principech do teď stavím.

Žila jsem v Amsterdamu, kde jsem pracovala pro marketingovou organizaci Esomar, na mateřské založila vlastní značku Active mama a pořádala aktivity pro děti a rodiče. Nyní pracuji jako freelancer, poznávám zákazníky, stavím marketingové strategie a zákaznické cesty. Snažím se firmy přesvědčit, že poznat své zákazníky prostě dává smysl, pokud chtějí budovat silný brand a růst.

Kdo jsem

Marketingový konzultant

Poznám vaše cílové zákazníky a navrhnu úpravy marketingu, které vyvolají potřeby a emoce (web, kampaně, sociální sítě, obsahový marketing, customer journey)

Design thinking konzultant

Vycházím z principů Design thinking, čili stavím změny, komunikaci a strategii na poznání potřeb a problémů zákazníků

Projektový manager

Celou strategii mohu také spolehlivě odřídit. Lidé oceňují můj tah na branku a lidskou komunikaci

Průzkumník a kreativec

Díky mé empatii jdu se zákazníky v průzkumu do hloubky. Odhalím tak i skryté potřeby a emoce, které vám pomůžou zaujmout zákazníky na první dobrou

Facilitátor Design thinking workshopů

Připravím na míru workshop o tom, jak poznat zákazníka, jak stavět marketing a služby na těch pravých insightech

Marketingový konzultant

Poznám vaše cílové zákazníky a navrhnu úpravy marketingu, které vyvolají potřeby a emoce (web, kampaně, sociální sítě, obsahový marketing, customer journey)

Design thinking konzultant

Vycházím z principů Design thinking, čili stavím změny, komunikaci a strategii na poznání potřeb a problémů zákazníků

Projektový manager

Celou strategii mohu také spolehlivě odřídit. Lidé oceňují můj tah na branku a lidskou komunikaci

Průzkumník a kreativec

Díky mé empatii jdu se zákazníky v průzkumu do hloubky. Odhalím tak i skryté potřeby a emoce, které vám pomůžou zaujmout zákazníky na první dobrou

Facilitátor Design thinking workshopů

Připravím na míru workshop o tom, jak poznat zákazníka, jak stavět marketing a služby na těch pravých insightech

Zeptejte se lidí, co potřebují. Oni vám to řeknou.

Nebo se jich můžu zeptat já 🙂

Umět se správně zeptat a jít v rozhovoru do hloubky někdy není jednoduché. Ale přináší to ovoce v podobě rozkrytých emocí a poznaných potřeb. Když je propojíte s kampaní a Vašim produktem, máte vyhráno.

Mojí vášní je odhalovat zákaznické potřeby skrze empatické rozhovory a stavět na nich marketingové projekty. Velikou radost mi pak přináší, když vidím rychlé výsledky v podobě nárůstu nových zákazníků.

Přeji si, aby co nejvíce firem své zákazníky dobře znalo.  Jde totiž poznat velmi snadno, když stavíte produkt, službu nebo komunikaci z tepla kanceláře nebo když vystoupíte mimo komfortní zónu a jdete ven se zákazníků zeptat, co vlastně chtějí.

Bavte se se svými zákazníky, ale hlavně poslouchejte co říkají a stavte na tom dál. Brzy to půjde poznat.

S čím pomohu k lepším výsledkům

01.

Analýza potřeb zákazníka

Analýza zákaznickýh potřeb je klíčová k nastavení úspěšných kampaní, komunikaci a atraktivnímu obsahu.

02.

Marketingová strategie

Stavím marketingové strategie tak, aby zacílily potřeby zákazníka a chytily jeho emoce.

03.

Zákaznická cesta

Vytvořím cestu, která dá potenciálnímu zákazníkovi přesně to, co potřebuje, aby se vašim zákazníkem stal.

04.

Atraktivní obsah webu a kampaní

Navrhnu úpravy na webu a komunikaci, která budou adresovat přesně to, co zákazník hledá. 

05.

Projektový management

Pokud je potřeba odřídím marketingovou strategii spolehlivě a rychle, případně i s týmem externích specialistů.

06.

Design thinking

Ve své práci vycházím z principů Design thinking. Čili klíčové je poznat zákaznické potřeby a problémy.

07.

Feedback a testování

Otestuji nové nápady nebo prototypy, získám feedback na produkt či službu.

08.

Nové nápady

Přinesu nové nápady na produkty, služby a způsoby oslovení cílové skupiny.