Moje projekty
Moje projekty a marketingové strategie jsou založené na hlubokém poznání zákaznických potřeb cílové skupiny. Vždy stavím na pevných základech, které tvoří kvalitativní průzkum s cílovou skupinou.
Na zjištěných poznáních stavím nejen komunikaci, marketingové claims, obsahový marketing, ale i zákaznickou cestu, která dává potenciálnímu zákazníkovi přesně to, co potřebuje, aby se zákazníkem stal, vracel se a šířil skvělé reference.
Cílem spolupráce s Nemocnicí Kadaň bylo zvýšit počet porodů v její porodnici. Nalákat rodičky z konkurenčních porodnic právě do Kadaně do jejich skvělého Centra aktivního porodu. Vzhledem ke klesající porodnosti v ČR to nebyl lehký úkol. Jak se mi to se skvělým týmem podařilo si můžete přečíst zde.
Agentura FEB Ventures buduje nové inovativní produkty a služby. Pomáhám jim poznat koncové uživatele, objevovat jejich potřeby a problémy, které má smysl řešit. Nalézám nové hodnotové propozice, které mají potenciál u zákazníků uspět. Konkrétně pro síť praktických lékařů jsme našli skvělou propozici, která cílí přesně na potřebu cílové skupiny.
Jde o český startup, jehož aplikace analyzuje stav lidského těla a na základě změřených hodnot doporučí intenzitu tréninkové zátěže. Využívají ho hlavně profesionální sportovci. Jak ale dostat tento skvělý analytický nástroj k širší veřejnosti sportovních nadšenců? To byla otázka, na kterou jsem firmě mySasy pomohla najít odpověď. Více čtěte zde.
Levná tramvajenka je ukázkový příklad, že na základě poznání cílové skupiny se dá vymyslet skvělý produkt, který umí ušetřit tisíce korun. Jak jsem na tento produkt přišla a jaké výhody přináší Pražanům si můžete přečíst zde.
To je můj projekt v čase mateřské dovolené. Moje aktivní sportovní duše na sebe nenechala dlouho čekat a nastartovala jsem nejprve cvičení pro maminky a děti, a poté k tomu přidala další aktivity, které bavily rodiče a děti v mém okolí a navíc se vytvořila komunita a nová přátelství trvající dodnes.
Parkohrátky
Další z projektů vycházející z poznání cílové skupiny a jejich potřeb. Rozvoj a zábava dětí, pobyt venku, sdílení, tvorba komunity, to byly hlavní důvody, které vedly k vzniku myšlenky venkovních her pro malé děti. Z myšlenky se postupně vyvinul koncept her, který bavil na více místech v ČR. Jak projekt rostl se dočtete zde.
Znát potřeby a problémy cílové skupiny se prostě vyplatí. S Direct People a LMC jsme vymysleli aplikaci, která pomáhá lidem ušetřit čas dojížděním do práce. Dokáže vyvolat potřebu změnit práci u lidí, kteří o tom vlastně ještě ani nepřemýšlejí.
Práce ve skvělé a inspirativní agentuře Direct People mě ovlivnila natolik, že princip Design thinking (Human Centered Design) používám neustále a stavím na něm marketingové strategie. Poznat zákazníka je prostě jedna z esenciálních věcí a umožní stavět skvělé marketingové kampaně na pevných základech.
